Shopping 12/7

Idag var det dax att hämta mattan!! Detta innebär att min älskade pappa lånade ut kärran och min älskade man körde.. vi tog en tur till IKEA och Biltema för lite dutthandlande av allt möjligt..

Under eftermiddagen blev det en tur till Deje Trä, eller ja, två turer.. Det blir så när man inte räknar och planerar utan bara ”svänger förbi” men nu är speglarna uppe och krokar för tröjor samt lite hyllor.. 

I morgon bör jag måla klart, sen är det bara att städa och börja fylla upp med saker 😁 efter att jag lagt mattan… 

Snart kan jag göra det jag verkligen vill, träna hund!!!

Kommentera

