En milstolpe 14/7

Idag kom koppelringarna upp och sen var det dax för MATTAN! Helt galet! Det var några pirriga minuter där när Robban och Marco rullade ut den, hade jag mätt och räknat rätt?? Å jag hade det.. Sen slet vi ganska bra med den 4 meter breda och 8 meter långa mattan innan den var på plats och tillskuren.. sedan skulle nästa bit på, den var bara två meter bred så den var en aning mer hanterbar. 

Under eftermiddagen sydde jag gardiner och kunde inte låta bli att åka bort och hänga upp dem.. Blev så fint! 

Å

Jag blev sittandes mitt på golvet, hänförd av att här är den! Min lokal, min oas, min.. i morgon ska jag jobba och sedan köra dit grejer.. vill att mattan lägger sig innan jag rockar loss.. 

Nu kommer jag ha plats att fota på!!!

Det här inlägget postades i Okategoriserade. Bokmärk permalänken.

Kommentera

