Fotografering 20/7

Jag fotar som hobby, har alltid älskat kameran som uttrycksmedel, jag älskar att fånga den där sekunden av någon eller något. Se mer på www.lmart.nu 

Idag kom Desoto med husse på besök, vovven ville ha ett snyggt foto för passet. Min lokal är superbra även till detta och nu kan jag leka mer med ljus och skuggor, kontraster och sekunder!

Efter det så satte jag fart med att måla en gammal ful brun bänk, nu är den vit och väntar på att bli pimpad å sen stå utanför lokalen. I morgon får det bli en tur till IKEA innan jag grottar ner mig i källaren och broderar handdukar. 

Med hjälp av min underbara mamma har jag nu Dejliga Tassar loggan som broderifil till maskinen.. Tack mamma!

Det här inlägget postades i Okategoriserade. Bokmärk permalänken.

Kommentera

