4/8 Framtidsplaner

Synligt har kanske inte så mycket mer hänt, mer än att jag tillbringar en del tid i lokalen för träning. Däremot är det mycket jobb som blir gjort på papper.
Jag planerar och funderar.
Jag har varit på möte med ännu en samarbetspartner, planerat inför kommande höst och insett att det omöjliga nog är möjligt!

Det är detta jag vill dela med mig av, att allt är möjligt!

Jag kommer under hösten samla på mig mer kunskap för att sedan kunna erbjuda detta vidare. Jag vill ge ett alternativ till den behandling som erbjöds mig och Foxy när hon blev skadad, ett alternativ som för mig var lättare och roligare!

Håll utkik! Jag tänkte starta upp lite öppna träningar för att se vad just ni där ute skulle vilja göra med er hund! Jag har massor av idéer, men tar gärna emot fler!!

orangelove

Min underbara mamma har hjälpt mig så jag nu har en sådan fin tröja! Tack lilla Mamma!

Kommentera

