Publicerad i Okategoriserade

Boka mig som instruktör!

Jag kommer gärna till er och har kurs!

Som aktiv inom freestyle, heelwork to music och teamwork to music har jag erfarenhet av att både träna och tävla.
Jag är domare och kan hjälpa er förstå vad en domare ser och hur den ser.
Jag sitter med i styrelsen för Svenska Hundfreestyleklubben och ser även verksamheten från det perspektivet.

Jag kan bokas helger eller bara en kväll, små eller stora grupper.

Exempel på teman jag gärna ger er guidning i:

  • Musiktolkning
  • Att tävla, regler, hur ser domare på program osv.
  • Tricks och aktivering
  • HtM positioner
  • TtM vad är det?
  • Motivering och belöning
  • Öka ert sammarbete
  • Fysträning med hund- Ni kommer i bättre fysisk form tillsammans!

Kontakta mig gärna för frågor:

Lämna en kommentar